Draai je scherm om deze website goed te kunnen bekijken

woensdag 8 juli 2020

Hoe je van je dagelijkse mailtjes een sterke marketingtool maakt

Er worden dagelijks heel wat e-mails verstuurd. Meestal bevatten die mailtjes een e-mailhandtekening met standaard informatie zoals contactgegevens en een functietitel. Wat veel mensen echter niet beseffen is dat een e-mailhandtekening ook als sterke marketingtool kan dienen. Ieder bedrijf heeft content die onder de aandacht mag worden gebracht. Denk bijvoorbeeld aan prestaties, succesvolle cases, aanbiedingen […]

Lees verder

maandag 25 mei 2020

Waarom (en hoe) je als bedrijf moet bloggen

Met wereldwijd 130 biljoen webpagina’s denk je misschien dat alles al is geschreven en zakelijk bloggen geen zin meer heeft, maar niets is minder waar. Wil je als bedrijf nieuwe klanten werven en bestaande klanten bij je houden? Dan is het juist zeer effectief om te gaan bloggen. In dit artikel leggen wij uit waarom […]

Lees verder

dinsdag 28 april 2020

Omarm nieuwe technologieën

Veel bedrijven zijn bezig met het verleden en het nu, in plaats van de toekomst. Op die manier verlies je als merk je relevantie en is de kans groot dat je op een dag wordt ingehaald door concurrenten. Het is daarom zeer belangrijk om nieuwe technologieën te omarmen. Waar je honderd jaar geleden reclame voornamelijk […]

Lees verder

donderdag 9 april 2020

Waarom WordPress updaten zo belangrijk is

Heb jij je website door ons laten maken? Dan is de kans groot dat die op WordPress draait. Dit content management systeem, dat wereldwijd het meest gebruikte CMS is, zorgt ervoor dat gebruikers hun site kunnen beheren zonder kennis te hoeven hebben van HTML, CSS of PHP. Om WordPress goed te laten werken, komen er […]

Lees verder

woensdag 26 februari 2020

Waarom het belangrijker dan ooit is om op te vallen

Steeds meer adverteerders klagen dat hun boodschap niet aankomt. Als je beseft dat er wereldwijd jaarlijks maar liefst 625 miljard dollar aan reclame wordt besteed, kunnen we wel concluderen dat er sprake is van een groot probleem. Adverteerders reageren door de frequentie van hun boodschap te verhogen. Daarmee wordt het probleem echter alleen maar vergroot. […]

Lees verder

maandag 13 januari 2020

Deze online trends gaan we in 2020 zien

2020 is begonnen. Een nieuw jaar betekent nieuwe trends. Wij hebben natuurlijk geen glazen bol, maar van een aantal aankomende online trends zijn wij zeker. In dit artikel kun je ze vinden. TikTok is here to stay TikTok groeit razendsnel. Het videonetwerk zou in Nederland al zo’n 3,5 miljoen gebruikers hebben. Daarmee is het al […]

Lees verder

maandag 16 december 2019

Hoe prikkel je mensen op de juiste manier?

Elke dag worden we online en offline gebombardeerd met reclame. Grote merken besteden er miljarden aan. Toch zijn het soms juist de kleine merken, met een zeer beperkt budget, die viral gaan met een campagne. Geld is niet meer een garantie voor succes. Aandacht is dé tool. We krijgen dagelijks zoveel prikkels, dat het onmogelijk […]

Lees verder

Hallo! Mijn naam is en ik zou jullie graag willen spreken over Jullie kunnen contact met me opnemen via en/of op


Door dit formulier te gebruiken, gaat u akkoord met de opslag en verwerking van uw gegevens door deze website. Lees hier onze privacyverklaring voor meer informatie.