fbpx
De Bakkers Combinatie

Over de klant

De Bakkers Combinatie B.V. is een professioneel georganiseerde verkooporganisatie, gespecialiseerd in de verkoop van ambachtelijke bakkerijproducten. Ze streven ernaar om hun klanten elke dag te laten genieten van lekker en optimaal vers brood en banket, met keuzes uit frozen to fresh (diepvries), zuurstofarm verpakt (ZAV), en dagvers. Samenwerken, zowel intern als met klanten, vormt de sleutel tot succes.

Patrick Tissen, een goede relatie van Aandagt sinds 1998, kwam met een geheel nieuw concept binnen de Nederlandse broodmarkt. Hij vroeg Aandagt om mee te denken in de vormgeving en marketing van dit innovatieve initiatief. Aandagt werd ingeschakeld om de merkuitstraling van De Bakkers Combinatie te ontwikkelen, inclusief logo, video’s, fotografie, website, webteksten, brochures, advertenties, en meer.

Van doel tot resultaat

Patrick Tissen vroeg Aandagt om een merkidentiteit te creëren die de ambachtelijkheid, versheid en klantgerichte benadering van De Bakkers Combinatie zou uitdrukken, met bijzondere nadruk op de online aanwezigheid van het merk.

Aandagt begon met een uitgebreide strategie- en brainstormsessie om de essentie van het merk vast te stellen. Daarna creëerden ze een visuele identiteit die deze essentie uitdrukte. De nieuwe identeit weerspiegelt de versheid en kwaliteit van de bakkerijproducten.

Vervolgens richtte Aandagt zich op de digitale aanwezigheid van De Bakkers Combinatie. Ze ontwikkelden een responsieve, gebruiksvriendelijke website die het merkverhaal en de waarden van het bedrijf communiceert. De webteksten waren zorgvuldig samengesteld om zowel het unieke aanbod van De Bakkers Combinatie te presenteren, als ook SEO-optimalisatie te verzekeren voor betere online zichtbaarheid.

Daarnaast ontwikkelde Aandagt diverse marketingmaterialen zoals brochures en advertenties, en produceerde ze video’s en fotografie die de ambacht en toewijding voor kwaliteit van De Bakkers Combinatie uitdrukken. Deze inhoud werd ook gebruikt om de online aanwezigheid van het merk te versterken.

Webdevelopment

Vervolgens richtte Aandagt zich op de digitale aanwezigheid van De Bakkers Combinatie. Ze ontwikkelden een responsieve, gebruiksvriendelijke website die het merkverhaal en de waarden van het bedrijf communiceert. De webteksten waren zorgvuldig samengesteld om zowel het unieke aanbod van De Bakkers Combinatie te presenteren, als ook SEO-optimalisatie te verzekeren voor betere online zichtbaarheid.

Marketing campagne

Daarnaast ontwikkelde Aandagt diverse marketingmaterialen zoals brochures en advertenties, en produceerde ze video’s en fotografie die de ambacht en toewijding voor kwaliteit van De Bakkers Combinatie uitdrukken. Deze inhoud werd ook gebruikt om de online aanwezigheid van het merk te versterken.