Aandagt voor
Online marketing
Laat je merk groeien
Een continu proces
Wil je ook de online zichtbaarheid verbeteren?
Onze specialsiten helpen je graag bij het neerzetten van een sterke strategie!
De customer journey
Om dit voor elkaar te krijgen is het belangrijk een duidelijk beeld van je doelgroep te hebben. Met welk doel komen ze op je site? En gaan ze ook daadwerkelijk over tot actie?
Een belangrijk onderdeel van internet marketing is het gedrag van je sitebezoekers in de gaten houden. Zo kunnen we zien hoelang iemand op je site blijft en welke pagina´s bezocht worden. Dit allemaal wederom om continu te kunnen finetunen en optimaal resultaat te behalen.
De juiste strategie
Klaar om online gevonden te worden? Neem contact met ons op voor de juiste strategie. Want wanneer je de strategie op orde hebt haal je het meest uit je online activiteiten.
Op het moment dat de positionering en strategie op orde zijn gaan we, afhankelijk van de precieze wensen, aan de slag met creatie en content.
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
Wil je dat jouw bedrijf of merk organisch gevonden wordt? Dan is het belangrijk om hier rekening mee te houden bij het bouwen van jouw website. Zowel techniek als inhoudelijk heeft dit veel invloed op de organische vinderbaarheid. De website moet bijvoorbeeld een logische opbouw hebben, goed scoren op het gebied van page-speed en de juiste zoekwoorden bevatten.
We moeten eerlijk zijn als het gaat om vindbaarheid. Jouw concurrenten zitten natuurlijk ook niet stil en op zoekwoorden met hoge zoekvolumes zitten grote, bekende concurrenten. Organisch gevonden worden in zoekmachines zoals Google is dan ook een weg van de lange adem, maar wel een onderdeel dat zeer belangrijk is binnen de online marketing.
Zoekmachine adverteren (SEA)
Naast zoekmachine optimalisatie (SEO) is het ook mogelijk om op specifieke zoekwoorden te adverteren. Dit noemt men Search Engine Advertising (SEA). Bij Aandagt weten we precies hoe je een effectieve Google Ads campagnes op moeten zetten. Dit met als doel om zoveel mogelijk potentiële klanten uit je campagnes te halen zonder dat je de hoofdprijs betaald.
Eén van de grootste voordelen van zoekmachine adverteren is dat we heel specifiek in kunnen zien wat wel én wat niet werkt. Hierdoor kunnen onze specialisten bijsturen waar nodig, zodat we er zeker van zijn dat elke euro nuttig wordt uitgegeven.